یه چتر و یه خیابون نم نم ناز بارون
دوست دارم یه دنیا دیوونه مثل مجنون
کوچه ها خیس و نمناک مثل دل خودت پاک
رد قشنگ بارون افتاده رو تن خاک

دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم
دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم

زیر بارون دوست دارم زیر بارون دوست دارم
زیر بارون میخوام دست تو باشه تو دستم
تو چشام نگاه کنی بگی فقط با تو هستم
زیر بارون دوست دارم عزیز جونم
نمیخوام حتی یه لحظه هم بی تو بمونم

دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم
دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم

یه چتر و یه خیابون نم نم ناز بارون
دوست دارم یه دنیا دیوونه مثل مجنون
کوچه ها خیس و نمناک مثل دل خودت پاک
رد قشنگ بارون افتاده رو تن خاک

دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم
دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم

دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم
دستامون تو دست هم زیر بارون
واسه هم عاشقونه میخونیم
زیر یه چتر باهم هستیم تو خیابون
قول میدیم که باهم بمونیم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -